Vrei sa afli cum sa-ti optimizezi costurile, dar si cum sa intelegi mai usor preferintele clientilor tai in materie de preparate?
Prin intermediul tombolei Knorr Professional organizata de Unilever Food Solutions, am lansat o provocare profesionistilor din HoReCa. Acestia au adresat intrebari celor 2 chefi din cadrul campaniei, intrebari ce tin de managementul unei bucatarii, fie ca este vorba despre o cantina, sau despre bucataria unui hotel. Chef Cristian Dumitru si Chef Dumitru Bucsa ne-au povestit cum reusesc sa faca fata situatiilor dificile din bucatarie si vin in sprijinul tau cu sfaturi utile ca sa-ti mentii costurile sub control chiar si in cele mai grele perioade.
Intr-o bucatarie profesionista, resursele sunt esentiale pentru a le oferi clientilor calitate intr-un timp record.
Descopera raspunsurile oferite de Chef Cristian Dumitru si Chef Dumitru Bucsa la intrebarile venite din partea comunitatii, urmarind interviurile de mai jos.
Daca detii o afacere de tip cantina si esti curios sa afli cum sa-ti optimizezi costurile, dar si cum sa intelegi mai usor preferintele clientilor tai in materie de mancare, urmareste interviul cu Chef Cristian Dumitru, expertul care te poate ajuta cu raspunsuri si sfaturi utile afacerii tale.
Chef Cristian Dumitru este director la Fayn Group un lant de cantine corporate, 4 la numar. Cu o experienta de peste un sfert de secol in calitate de bucatar, dupa cum ne spune chiar el, ne-a povestit cum functioneaza un astfel de business. A intrat prima data in bucatarie la varsta de 8 ani in restaurantele parintilor lui, lucru care l-a ajutat sa capete multa experienta in domeniul HoReCa.
Urmareste interviul si afla de la Chef Cristian Dumitru cum poti reduce pierderile, de ce este important sa ai un program, un soft care sa te ajute sa optimizezi resursele si sa te aprovizionezi corect sau cum sa ai o statistica cat mai actualizata si reala pe consumul materiei prime.
Pentru Chef Cristian Dumitru afacerea de tip corporate lunch inseamna mancare delicioasa gatita pentru pranz de luni pana vineri, in proximitatea cladirilor de birouri, dupa cum afirma in cadrul video-ului.
Tot de la Chef Cristian Dumitru aflam ca in acest tip de business este foarte important sa stii cate persoane vor fi la tine in restaurant la ora pranzului, sa le cunosti preferintele in materie de mancare si sa poti estima care este bonul mediu de valoare, pentru a eficientiza costurile.
Chef Dumitru Bucsa s-a alaturat campaniei Knorr Professional din dorinta de a veni in sprijinul vostru cu raspunsuri si solutii despre cum poti sa tii costurile sub control intr-o bucatarie complexa, asa cum este bucataria unui hotel.
Esti bucatar si te confrunti cu diverse probleme in locatia ta? Ai nevoie de sustinerea unui chef care reuseste sa navigheze cu succes perioadele grele?
Chef Dumitru Bucsa este expertul HoReCa in managementul bucatariei hoteliere si te ajuta sa descoperi solutii eficiente ca sa ramai profitabil indiferent de perioada.
Chef Dumitru Bucsa activeaza in domeniul hotelier de peste 28 de ani. Desi nu si-a dorit niciodata sa devina bucatar, in momentul in care a pasit in bucataria unui hotel a realizat ca acesta este locul in care vrea sa ramana. Marturiseste ca a incercat sa faca pasul catre un restaurant independent, insa ii lipsea adrenalina din bucataria de hotel.
De-a lungul carierei a fost cel mai mult in acelasi grup hotelier si anume Novotel, locul unde a si descoperit bucataria, locul in care vrea sa ramana pentru cat mai mult timp, deoarece, spune el, i se potriveste manusa.
Daca esti curios sa afli diferentele dintre bucataria unui hotel si bucataria unui restaurant independent, cum sa minimizezi pierderile, cum sa faci calcule corecte in ceea ce priveste partea de consum pentru a eficientiza cat mai mult productia, Chef Dumitru Bucsa iti raspunde la toate aceste intrebari plus multe altele in cadrul interviului video de mai sus.