Odata cu cresterea livrarilor in popularitate, UFS s-a asociat cu GrabFood pentru a oferi 5 sfaturi utile.
1. Alege un meniu care se livreaza bine
Nu este nimic mai rau decat sa astepti 30 de minute pentru o salata ofilita, un pui prajit moale, sau un orez rece.
Evita dezamagirea clientilor oferind un meniu cu feluri de mancare care rezista la transport, precum gogosi cu crema sarata de ou.
2. Foloseste fotografii apetisante
Atrage atentia clientilor tai cu fotografii bine luminate pe un fundal simplu, care evidentiaza preparatul tau.
Editeaza fotografia profesional, dar asigura-te ca fotografiile se aseamana cu ce va primi clientul.
3. Foloseste ambalajul potrivit
Primele impresii conteaza, asa ca este esential ca preparatul tau sa ajunga in ambalaje de calitate, impermeabile, usor de deschis, si care sa mentina standardul de prezentare.
Nu uita sa afisezi logo-ul restaurantului pe ambalaj, sau sa incluzi servetele imprimate cu logo-ul tau, pentru a-ti promova afacerea.
4. Ofera promotii prin partenerul tau de delivery
Colaboreaza cu platforme terte, pentru a-ti imbunatati expunerea. Un exemplu din strainatate, QQ Rice s-a asociat cu UFS pentru a oferi o bautura exclusiv online, Tamarind Tea. De asemenea, acestia au oferit reduceri si oferte cu livrare gratuita prin GrabFood, ceea ce a dus la cresterea vanzarilor de 9 ori!
5. Livreaza prompt si punctual
Clientii tai te vor recomanda mai departe daca sunt satisfacuti cu serviciile tale. Intr-o bucatarie organizata, vei putea sa pregatesti repede ingrediente proaspete, astfel incat clientii tai sa isi doreasca sa comande din nou de la tine.
Redu timpul de preparare si adauga un plus de savoare cu produsele UFS, cum ar fi Knorr Sos Demi-Glace.